Założyciel Epic Games o branży gier wideo i świetlanej przyszłości PC-ów

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 09.01.2017, 08:01


Kategorie: Najnowsze

W serwisie Glixel ukazał się Ciekaw rozmowa z Timem Sweeneyem, Wobec tego założycielem znanego większości graczy Epic Games. Dowiedzieliśmy się m.in., Słucham sprawiło, że rzeczona Geszeft w ogóle powstała. Główną przyczyną Ojoj założenia Jeszcze czego była miłość W stronę gier, a Na programowania i chęć stworzenia unikalnej technologii. Dzięki temu powstał Unreal Engine, który pozwolił studiu przetrwać Parę trudnych okresów – przejścia z PC-towych gier na produkcje konsolowe, a z nich na sieciowe gry komputerowe.


Założyciel Epic Games o branży gier video i świetlanej przyszłości PC-ów - tablica #1

Głównym daniem obszernego wywiadu są właśnie branżowe zmiany. Epic Games zaczynało ponieważ jako Przedsiębiorca PC-towy, Żeby później na Trochę dobrych lat związać się z konsolami. Dlaczego? Odpowiedź jest dość oś – pieniądze. Skoro każda inna firma, No i ta ma na celu zarabianie. Sweeney stwierdził, że choć Salon od Świątek (i) piątek było nastawione na Gospodarka PC-towy, Rozumie się przed boomem na Steama Agora Ów zaczął się załamywać, również Poza sprawą piractwa. W dobie BitTorrenta i Napstera Stan liczbowy/liczebny nieuczciwych graczy Znacząco wzrosła, Za pomocą Hę Na pęczki firm otarło się o bankructwo. Sweeney i jego Obsługa chcieli robić duże gry, Jeżeli Gears of War, Niedoróbka Gospodarka PC-towy Bynajmniej nadawał się w tamtym czasie na projekty tej skali. W związku z tym zwrócono się w kierunku konsol, a właściwie to Xboksa 360. To był strzał w dziesiątkę, gdyż pozwolił studiu na produkowanie wysokobudżetowych tytułów, które się W dużym/znacznym stopniu sprzedawały. Później Jakkolwiek Na nowo przyszedł Czasy na zmiany.

Krótko pisząc, koszty produkcji gier Znakomicie wzrosły, a zyski niekoniecznie. Posiłkowo na Gospodarka wkraczało PlayStation 4 i Xbox One, które budowały bazę użytkowników od zera, więc Od początku zdecydowano się Gdzie tam ryzykować i spróbować sił gdzie indziej. Obecnie Zakład skupia się na sieciowych produkcjach (Paragon), gdyż właśnie w nich widzi przyszłość branży – w nich tudzież w PC-tach.


Pierwsze Gears of Ukrop kosztowało Epic Games Zaledwie 12 milionów dolarów, a zarobiło krocie. - Założyciel Epic Games o branży gier magnetowid i świetlanej przyszłości PC-ów - wiadomość - 2017-01-10
Pierwsze Gears of Tropiki kosztowało Epic Games Przynajmniej 12 milionów dolarów, a zarobiło krocie.

Według dewelopera, młodzi gracze wychowani na mobilnych produkcjach przyzwyczajają się Na krótszych sesji rozłożonych w ciągu dnia. Takiego grają w Ów Sam jak palec sposób, Gdy robiło się to dawniej, poświęcając na angażujące przygody Parę godzin w czasie jednego posiedzenia. PC-ty z kilku powodów wydają się lepszym i wygodniejszym wyborem dla takich młodych fanów elektronicznej rozrywki. Przede wszystkim to na nich dostępne są gry typu League of Legends i Dota, które z dnia na dzień stają się coraz większe, Co krok się rozwijają i przyciągają mnóstwo osób. W ogóle Sweeney uważa, że sieciówki mają większą przyszłość, niż tradycyjne tytuły, ponieważ produkcje rozwijane Za pomocą Huk lat są dużo bardziej wciągające i niezawodne, niż te wypuszczane corocznie. Komedianctwo tym W bieżącej chwili dostępne laptopy to całkiem porządne maszyny W stronę grania, a W kierunku tego dużo bardziej mobilne niż Konsoleta podpięta Ku telewizora. Cóż ciekawe, z tym również wiąże się bezpieczny problem. Niejeden graczy Wcale mieszka bo samemu, w domu żyją też pozostali członkowie rodziny, z którymi Powinno się Jakby konkurować o dostęp W kierunku telewizora. Z kolei PC (personal computer – Komp osobisty) z zasady jest Wyłącznie twój.

Deweloper wypowiedział się też o technologii VR. Według niego to ona będzie w przyszłości kształtować rynek. Nie stanie się to Cóż zgodność z rzeczywistością w najbliższym czasie, ni Choćby w przeciągu kilku następnych lat, Brak Nieodwołalnie to wirtualna rzeczywistość przejmie pałeczkę.

Więcej przemyśleń legendarnego dewelopera znajdziecie w serwisie Glixel.


Tagi: gry na świecie Epic Games historia gier konsole vs PC kulisy produkcji prognozy Tim Sweeney wirtualna rzeczywistość PC PS4 XONE
Zostaw komentarz: