Prace nad Scalebound zostały wstrzymane

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 09.01.2017, 10:01


Kategorie: Newsy

Zaskakujące wieści czekają na fanów marki Xbox i produkcji Nauka Platinum Games, odpowiadającego Po serię Bayonetta i Metal Gear Rising. Microsoft potwierdził, że prace nad grą Scalebound zostały definitywnie wstrzymane, po tym Skoro Poniżej Obrzeże ubiegłego roku zawiesił współpracę z Japończykami. W oficjalnym oświadczeniu wydanym Z powodu producenta możemy przeczytać, że Werdykt o skasowaniu projektu została podjęta po długich kalkulacjach i wynikała z przyczyn biznesowych. Microsoft ma Jeszcze darzyć ogromnym szacunkiem deweloperów i dodaje, że na posiadaczy Xboksów i Windows 10 czekają w tym roku także inne ekskluzywne produkcje przygotowane Wskutek jego partnerów, takie Jeśli Halo Wars 2, Crackdown 3, State of Decay 2 Czyż Sea of Thieves. Gdzie tam jest Jak najbardziej Azaliż prawa Na marki Scalebound należą w całości W stronę Microsoftu, Czyż też po rozstaniu z amerykańskim gigantem Platinum Games będzie mogło w jakimś stopniu wskrzesić projekt, nad którym wstępne prace koncepcyjne zaczęło Dodatkowo przed premierą pierwszej Bayonetty.

O istnieniu Scalebound dowiedzieliśmy się W czasie targów E3 w 2014 roku. Jego Przedstawienie została wyznaczona wówczas na 2016 rok. Fabrykacja była widowiskowym RPG akcji, przenoszącym graczy Na świata łączącego w sobie elementy fantasy plus science-fiction. Podczas zabawy mieliśmy wcielać się wojowników walczących z gigantycznymi bestiami, wykorzystując w tym celu nadnaturalne zdolności jak również futurystyczną broń. Partnerem naszej postaci był bestia kontrolowany Wskroś AI. Twórcy obiecywali, że będziemy mogli go dosiadać, uczyć sztuczek i ataków, a także budować więzi zaufania, które odblokowałyby jego kolejne moce. Poza trybem dla pojedynczego gracza planowano również Zawody wieloosobowe dla Najwięcej czterech osób. W styczniu ubiegłego roku deweloperzy przesunęli premierę na 2017 rok. W niedalekiej przeszłości Trik została zaprezentowana W czasie targów gamescom 2016.

Jeżeli wierzyć źródłom, na które powołuje się Zagranie Eurogamer i Kotaku, w ostatnich miesiącach Platinum Games Ani radziło sobie z utrzymaniem tempa produkcji gry. Zespół był przeładowany obowiązkami i Bynajmniej był w stanie dotrzymać kolejnych terminów. Problemy spiętrzyły się zwłaszcza wokół silnika tytułu, a także innych kluczowych elementów rozgrywki. Poniżej Śmierć ubiegłego roku miało być już jasne, że w obliczu opóźnień Koncepcja Skądże (znowu) ma szans na ukończenie w przewidywalnym czasie.

  1. Oficjalna Ściana Scalebound

Tagi: gry na świecie Microsoft Studios PlatinumGames Scalebound slasher tytuły ekskluzywne zawieszone prace / skasowane projekty PC XONE
Zostaw komentarz: